Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Борисевич Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Станкевич І. В. 
Комплексний підхід до оцінки рівня конкурентоспроможності випускників освітніх організацій в контексті вимог працедавців [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Є. Г. Борисевич // Економіка та держава. - 2017. - № 3. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Станкевич І. В. 
Особливості оцінювання праці управлінського персоналу організацій [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Є. Г. Борисевич // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 7. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_7_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Борисевич Є. Г. 
Особливості бренд-менеджменту в діяльності операторів та провайдерів послуг зв’язку [Електронний ресурс] / Є. Г. Борисевич, І. В. Станкевич, В. В. Попазов // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті. - 2013. - Вип. 4. - С. 58-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rmegt_2013_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Станкевич І. В. 
Розвиток сучасного енергоменеджменту: тарифоутворення у сфері надання послуг теплопостачання споживачам [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Є. Г. Борисевич, Л. Е. Жуковська // Інтелект XXI. - 2018. - № 6. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_6_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 499.96 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Станкевич І. В. 
Використання маркетингових заходів у розповсюдженні друкованих видань освітньої організації [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Є. Г. Борисевич, Л. Е. Жуковська // Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.235 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Станкевич І. В. 
Розвиток маркетингових досліджень задоволеності вимог стейкхолдерів організації на засадах методичного інструментарію управління якістю [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, І. І. Поліщук, Є. Г. Борисевич // Бізнес Інформ. - 2021. - № 2. - С. 336-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_2_47
Мета роботи - адаптація до використання методичного інструментарію управління якістю для розвитку маркетингових досліджень щодо виявлення задоволеності вимог стейкхолдерів результатами діяльності організації, забезпечуючи грунтовне прийняття управлінських рішень у напрямку впливу на поведінку останніх. У ході проведених авторами досліджень, узагальнень наукових праць у площині методичного інструментарію маркетингу з'ясовано, що застосування такого інструменту управління якістю, як SERVQUAL, забезпечує не просто розвиток проведення самих маркетингових досліджень, а створює передумови для "маркетингу відносин" стейкхолдерів з організацією. Відповідно до наведеного в роботі прикладу адаптації методичного інструментарію SERVQUAL до сфери освітнього бізнесу на прикладі освітньої організації проілюстровано, як цей інструмент може забезпечити підвищення рівня конкурентоспроможності вишу за рахунок поліпшення різних споживчих характеристик і диференціації споживчої цінності освітніх послуг, яка, своєю чергою, включає: диференціацію освітньої послуги з орієнтацією на поточний незадовільний попит і перспективний прогноз в освітніх послугах, тобто впровадження нових типів послуг; диференціацію споживчих властивостей уже існуючої освітньої послуги; диференціацію каналів збуту послуги - залучення нових категорій стейкхолдерів. Універсальність запропонованого методичного інструментарію SERVQUAL забезпечує можливість розвитку маркетингових досліджень щодо задоволеності вимог стейкхолдерів у діяльності як освітніх організацій, так і підприємств та організацій різного рівня, форми власності, типу та сфери діяльності національної економіки, що і є напрямками подальших досліджень авторів статті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 737.06 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Станкевич І. В. 
Розвиток моделей управління ІТ-проєктами банку на інноваційних засадах [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Є. Г. Борисевич, С. Д. Клікіч // Бізнес Інформ. - 2022. - № 2. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_2_18
Мета роботи - розвиток теоретичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо моделей управління ІТ-проєктами банку на інноваційних засадах. У ході проведених досліджень визначено, що інноваційна діяльність банків надає нові можливості щодо їх прогресивного розвитку, але, разом із тим, посилює тиск з боку традиційних і нових конкурентів, що вимагає вироблення та прийняття нестандартних, швидких рішень, які стосуються стратегії розвитку банків. І для того, щоб не втрачати конкурентні переваги, банки повинні вдосконалювати свої операції та послуги, впроваджувати більш досконалі структури управління, які б дозволяли гнучко реагувати на мінливість зовнішніх умов функціонування, а також забезпечували б високу якість банківської діяльності, контроль витрат і ефективності. Головною ознакою сучасного банківського бізнесу є активне впровадження нових послуг і продуктів, що адресовані конкретним групам клієнтів, a саме: великим підприємствам, дрібним фірмам та окремим категоріям фізичних осіб, що можливо лише на основі впровадження певних інноваційних ІТ-проєктів. Втілення в життя таких проєктів сьогодні базується на розвиткові методів управління проєктами, які дозволяють прораховувати ризики за рахунок поетапного виконання частин проєкту та повернення до минулих етапів. При цьому витрачати додаткові кошти не потрібно, оскільки команда SCRUM виконує проєкт частинами, в заданий строк, що дозволяє коригувати минулі помилки без великих фінансових витрат. Універсальність запропонованої методології SCRUM забезпечує можливість її застосування для процесу управління ІТ-проєктами в діяльності підприємств та організацій різного рівня, форми власності, типу та сфери діяльності національної економіки, що і є напрямками подальших досліджень авторів статті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.228 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Галан Л. В. 
Управління клієнтським досвідом як інноваційна стратегія розвитку клієнтоорієнтованості операторів електронних комунікацій [Електронний ресурс] / Л. В. Галан, Є. Г. Борисевич // Успіхи і досягнення у науці. - 2024. - № 1. - С. 226-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sucachs_2024_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського